YouTube'a konulduktan sonra Wieden + Kennedy tarafından telif hakkı yüzünden yayından kaldırtılan Old Spice İncelemesini (Study Case) yukarıdaki videodan izleyebilirsiniz..
Özetlemek gerekirse:
• Old Spice, kendi kategorisindeki tüm konuşmakların %75'inin sahibi (Kişisel bakım ürünlerinde her 100 kişiden 75'i Old Spice hakkında konuşuyor)
• Bu kişilerin yarısı kadın.
• YouTube/Twitter tabanlı, kullanıcıların sorularına ve isteklerine hızlıca cevaplar vermeye dayanan kampanya "tarihin en hızlı yayılan ve en popüler interaktif kampanyası" olarak anılıyor.
• Old Spice videoları ilk 24 saat içinde Obama'nın başkanlık seçimini kazandıktan sonra yaptığı konuşmanın videosundan daha fazla izleyici topladı.
• Videoların bir hafta içersindeki toplam görüntülenme sayısı: 40 milyon
• Impression: 1.4 milyar
• Kampanyanın başlangıcından itibaren Old Spice satışları %27, son üç ayda %55 ve son ayda %107 arttı.
(via AdFreak
0 yorum:
Yorum Gönder