14 Ekim 2010 Perşembe

Digital Age Awards 2010


Digital Age dergisinin düzenlediği Digital Age Awards ödülleri sahiplerini buldu.. Büyük Ödül Gençken Yapılacak 100 Şey projesi ile Markom Leo Burnett'e giderken Yılın Dijital Ajansı ödülü  C-section'ın oldu..

Aşağıda kategori birincilerinin ve işlerinin bağlantılarını bulabilirsiniz..

Büyük Ödül: Gençken Yapılacak 100 Şey ile Markom Leo Burnett
Yılın Dijital Girişimi: markafoni
Yılın Dijital Reklamvereni: Turkcell
Yılın Dijital Ajansı: C-Section
En Yaratıcı Web Siteleri Birincisi Binboa Kurumsal ile 41? 29!
En Yaratıcı Mikro Siteler Birincisi Vadeli İşlem ve Opsiyon Borsası VOB Nedir? ile iGOA
En Yaratıcı Banner'lar ve Diğer Rich Medya Uygulamaları Birincisi Transformation@MSN ile Alafortanfoni
En Yaratıcı Sosyal Medya Uygulamaları Birincisi Ruffles - Seçen Seçene ile Wanda Digital
En Yaratıcı Advergame’ler Birincisi Az Tuşlu Piyano ile C-Section
En Yaratıcı Viral Kampanyalar Birincisi Sokak Barınakları ile Kompüter
En Yaratıcı Mobil Kampanyalar Birincisi Tamam mı Devam mı? ile Mobilera
En Yaratıcı Dijital Medya Kullanımı Birincisi Cinebonus Advergame ile Mobilera
En Yaratıcı Arama Motoru Temelli Çalışmalar Birincisi Tüm Dünyada 95 Harfte Yaşatılan İstanbul Deneyimi kampanyası ile Starcom
En Yaratıcı Dijital Merkezli Entegre Dijital Kampanyalar Birincisi Gençken Yapılacak 100 Şey ile Markom Leo Burnett
'Ufuk açan' dijital fikirler Birincisi Ronaldo Arda'yı Bekliyor ile Rabarba
En Yaratıcı Reklam Metni Birincisi İnternet Çapkının Rehberi ile C-Section
En Yaratıcı Müzik/Ses Tasarımı Birincisi Sokakta Hayat Var ile C-Section
En Yaratıcı İllüstrasyon ve Grafik Tasarım Birincisi Vadeli İşlem ve Opsiyon Borsası VOB Nedir? ile iGOA
En Yaratıcı Animasyon Birincisi Vadeli İşlem ve Opsiyon Borsası VOB Nedir? ile iGOA
En Yaratıcı Arayüz ve Yönlendirme Yapısı Birincisi Mutluluğa Kapak Aç ile C-Section
En Yaratıcı Video Birincisi Gezenzi Internet Filmi ile Rabarba/Luma

Kaynak: Digital Age


1 yorum:

Adsız dedi ki...

http://www.oyuncaktuneli.com
reklamın iyisi

Yorum Gönder