BİG/WDO LAB tarafından JeansLab için hazırlanan Kittens & Babies (Kedili Bebekli), Diesel'in Be Stupid (Aptal Ol) mottosu üzerine kurgulanan,eğlenceli bir oyun.. Oyuna Facebook ile bağlanıyor ve 200 IQ ile başlıyorsunuz.. Ne kadar çok kedi ve bebek videosu izleyip paylaşırsanız, yani ne kadar aptallaşırsanız IQ'nuz da o kadar düşüyor ve yarışma sonunda en düşük IQ'ya sahip kişi, aşağıdaki görselde bulunan iki pantolondan birini kazanıyor..
Be Stupid konseptini çok güzel anlatan bu eğlenceli oyunun künyesi aşağıda, site içerisinde bulunabilecek easter egg'ler ise daha aşağıda..
Reklam Ajansı: BİG/WDO LAB
Yaratıcı Ekip Lideri: Taylan Yapıcı
Yaratıcı Yönetmen: H. Öner Şahin
Yaratıcılar: Taylan Yapıcı, Sevkan Arıburnu, Gizem Göker, Eylül Dalgalı, Gökhan Düz
Strateji/Sosyal Medya: Beybin Esen
Oyun Geliştirme: Madde 22
Easter Egg'ler:
Özlenir giyim and BIG/ WDO LAB decline liability regarding possible IQ problems that may occur due to participation to the campaign.
Özlenir Giyim ve BIG/WDO LAB, bu kampanyaya katılım sonucunda oluşabilecek IQ problemlerinden sorumlu değildir.
The participant accepts that he/she is a very VERY big cat.
Katılımcı DEV bir kedi olduğunu kabul etmiş sayılır.
Participants accepts that they may be kissed by İnternet Mahir any time he wants.
Katılımcılar, İnternet Mahir tarafından dilediği zaman öpülebileceklerini kabul etmiş sayılır.
0 yorum:
Yorum Gönder