Leo Burnett Sydney tarafından hazırlanan Canon EOS Photochains, kullanıcıların kendi belirledikleri veya başka bir kullanıcının belirlediği bir tema çerçevesinde fotoğrafları yükleyerek 'fotoğraf zincirleri' oluşturmasını sağlayan bir kampanya. Kampanya önce offline medyada başlıyor; gazete ve outdoor'larda web sitesine yönlendirme yapılıyor. Siteye ulaşan kullanıcılar fotoğraflarını mevcut zincirlere yüklüyor veya kendi zincirlerini oluşturuyor. Kullanıcıların davet ettikleri kişiler ile gittikçe büyüyen zincirler ulusal gazetelerde yayınlanan ilanlar ve outdoorlarda kullanılıyor, böylece kullanıcıların kendilerini ve fotoğraflarını ulusal medyada görmesiyle kullanıcı ile marka arasında sıkı bir bağ kuruluyor.
Şu anda bir fotoğraf sosyal ağı haline gelen ve kendi kendine büyüyen Photochains, Canon EOS'a tam %67'lik rekor bir pazar payı sağlıyor ve Leo Burnett Sydney'e Medya Kullanımı kategorisinde En İyi Sosyal Medya Kullanımı dalında Cannes Lions'da büyük ödül olan Grand Prix ödülünü kazandırıyor.
0 yorum:
Yorum Gönder