Dün gece ATV'de yayınlanan Karadayı dizisinde sofra sahnesi oynarken bir alt bant yönlendirmesi çıktı ve yukarıda gördüğünüz, başka hiçbir yerde bulunmayan bu 'extended' sahnenin Coca-Cola Facebook sayfasında olduğunu söyledi. Böylece TV'de başka sahneye geçilmişken Coca-Cola Facebook sayfasını ziyaret edenler, sahnenin devamını Coca-Cola sayesinde izleme fırsatı buldular.
Coca-Cola'nın "Coca-Cola ve yemekler" kampanyası dahilinde gerçekleştirilen ve Türkçeye "mecralararası hikaye anlatımı" olarak çevrilebilecek (çevirmesem daha iyiydi) transmedia storytelling'in yenilikçi bir örneği olan bu projede fikri ortaya çıkartan ve hayata geçmesini sağlayan tüm partileri tebrik etmek gerekiyor.
Not: İnceleme videosu (case study) yayınlandığında gönderi güncellenecektir.
0 yorum:
Yorum Gönder